Szanowni Państwo
w nawiązaniu do ustaleń jakie zapadły w dniu 29 listopada 2018 r. podczas posiedzenia Międzyresortowego Zespołu do spraw Współpracy ze Strażami Gminnymi (Miejskimi) i zgodnie
z poleceniem Pana Jarosława Zielińskiego, Sekretarza Stanu w MSWiA, Przewodniczącego Zespołu, odnośnie zwołania spotkania grup roboczych w celu ostatecznego zweryfikowania przyjętych kierunków zmian prawnych w zakresie funkcjonowania straży gminnych w oparciu o wypracowane w tym obszarze rekomendacje, uprzejmie zapraszam Państwa jako członków grupy roboczej do spraw organizacji straży gminnych, jak i do spraw kompetencji straży gminnych na wspólne spotkanie, które odbędzie się w dniu 6 grudnia 2018 r. o godz. 12.30 w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji (sala kolegialna).
Z uwagi na zbliżony zakres tematyczny, jak i osobowy obu grup, jak również mając na uwadze Państwa cenny czas proponujemy wspólne posiedzenie, na którym omówione zostaną zarówno kwestie dot. kompetencji jak i organizacji straży gminnych.
W załączeniu przesyłam wypracowane przez grupy rekomendacje, jak również dokument prezentowany podczas posiedzenia Zespołu dot. przyjętych kierunków zmian prawnych w zakresie funkcjonowania straży gminnych (miejskich) na podstawie opracowanych rekomendacji.
Uprzejmie proszę o potwierdzenie udziału w spotkaniu (wraz z podaniem marki i nr rej pojazdu, w przypadku wjazdu samochodem na obiekt MSWiA) na adres mailowy: aneta.suda@mswia.gov.pl do 5 grudnia 2018 r.
Załącznik 1 znajduje się TUTAJ
Załącznik 2 znajduje się TUTAJ
Załącznik 3 znajduje się TUTAJ