Dzień dobry,
Szanowny Panie Prefekcie zgodnie z naszą rozmową przesyłam Panu informacje dotyczące projektu, które może Pan przedstawić Komendantom Straży Miejskiej wraz z linkiem do ankiety. Uprzejmie prosimy o wypełnienie ankiet do 20 grudnia 2024r. Bardzo dziękuję za poświęcony czas, pozostajemy w kontakcie.
Tytuł projektu: Tożsamość organizacji a jej wizerunek na przykładzie jednostek Straży Miejskiej
Jednostka realizująca: Instytut Nauk o Zarządzaniu i Jakości w Akademii Wymiaru Sprawiedliwości w Warszawie
Kierownik projektu: dr Katarzyna Adamiak prof. AWS
Członkowie grupy projektowej: dr Agata Dybioch , dr Iwona Dudziuk, dr Zuzanna Szpakowska, dr Grzegorz Klein
Adresat projektu: Komendanci Straży Miejskiej w Polsce
Wizerunek organizacji jest kluczowym elementem decydującym o sukcesie zawodowym jak i zaufaniu społecznym do danej organizacji. Kształtowanie pozytywnego wizerunku i reputacji Straży Miejskiej jako instytucji profesjonalnych, skutecznych, dbających o bezpieczeństwo wewnętrzne jak i zapewniających poczucie bezpieczeństwa społecznego jest kluczowym elementem funkcjonowania. Efektem końcowym projektu ma być utworzenie i wdrożenie narzędzia wspomagające budowanie wizerunku Straży Miejskiej w Polsce.
Celem projektu jest przygotowanie indywidualnego narzędzia do zarządzania wizerunkiem jednostek Straży Miejskiej w Polsce. W pierwszej części projektu będzie przygotowane narzędzie teoretyczne (w oparciu o wiedzę ekspercką uczestników projektu). Następnie przeprowadzone będą badania mające na celu ustalenie realnych potrzeb interesariuszy (badania: sondaż diagnostyczny i/lub wywiad).
W oparciu o wyniki przeprowadzonego badania narzędzie teoretyczne zostanie dostosowane do oczekiwań interesariuszy zgłoszonych podczas badania. Następnie stworzony produkt zostanie przekazany bezpłatnie do testowania wybranym przedstawicielom jednostek Straży Miejskiej.
Po otrzymaniu informacji zwrotnej z przeprowadzonego testu, produkt zostanie dostosowany do zgłaszanych podczas testów uwag. Skorygowany produkt zostanie przygotowany do procesu komercjalizacji.
Po przeprowadzonym procesie płatnego przekazania narzędzia, będą zbierane informacje zwrotne na temat produktu. Projekt zakończy się przygotowaniem raportu końcowego z wdrożenia produktu na rynek.
Dołączona została ankieta zawierająca 32 pytania, które posłużą do przygotowania materiałów wspierających pracowników i funkcjonariuszy odpowiedzialnych za kontakty z interesariuszami zewnętrznymi.
Link do ankiety:
Z góry dziękujemy za poświęcony czas.
Z wyrazami szacunku,
dr Zuzanna Szpakowska
Adiunkt
Instytut Nauk o Zarządzaniu i Jakości
Akademii Wymiaru Sprawiedliwości
e-mail: zuzanna.szpakowska@aws.edu.pl
tel. 798866015
1 komentarz. Leave new
Koleżanki i Koledzy, ten materiał dostaniecie również mailami i tam będzie można wejść w link i wypełnić ankietę . Sprawa jest ważna ! Ze strony , powyżej , póki co link się nie otwiera ale pracujemy nad tym . Jeszcze napiszę do tego pismo przewodnie i roześlę mailami i dam na stronę . Pozdrowienia